Trening ze skakanką-Ring-sport.pl

... wszystko na temat treningu siłowego
RingSport
Posty: 1
Rejestracja: śr kwie 13, 2016 12:17 pm

Trening ze skakanką-Ring-sport.pl

Postautor: RingSport » śr kwie 13, 2016 12:18 pm

Skakanka to nie zabawka dla dzieci, to przyrząd sportowy, który mimo że zwodzi swoim niewinnym wręcz banalnym wyglądem, doskonale ćwiczy nasze ciało.
Ten sznurek, rzemień, bądź żyłka może sprawić, że Twoje ciało zyska zupełnie nowy wygląd, a także doskonałą kondycję!

Skakanka pomoże zrzucić ci zbędne kilogramy!

Skakanie na skakance to jeden z najlepszych treningów dla naszego ciała i organizmu. Podczas treningu ze skakanką pracują praktycznie wszystkie mięśnie naszego ciała, co sprawia, że nawet 30 minutowy trening może pomóc nam spalić nawet do 400 kcal! Dodatkowo jeśli trening jest systematyczny, odbywa się co najmniej dwa razy w tygodniu, to szybko zauważymy, że nasze ciało się zmienia ;) Systematyczność treningów poprawia również wydolność naszego organizmu jak i kondycję, dodatkowo skakanie na skakance poprawia również krążenie w organizmie. Skakanie na tym przyrządzie sprawia również, że nasze mięśnie uelastyczniają się, dlatego jesteśmy mniej narażeni na kontuzje.

O czym należy pamiętać zaczynając trening ze skakanką?

Trening ze skakanką to nie zabawa, trzeba się do niego odpowiednio przygotować. Przede wszystkim jak przed każdym treningiem ważne jest, by rozciągnąć nasze ciało, rozciąganie bowiem zmniejsza ryzyko kontuzji i urazów podczas treningu, a także przygotowuje nasze ciało do zwiększonego wysiłku. Pamiętaj o dobrym rozgrzaniu nóg, nadgarstków, ramion i kostek. Przed treningiem zrób parę przysiadów, naciągaj swoje mięśnie.

Pamiętaj o postawie! Plecy wyprostowane, brzuch wciągnięty, nogi w delikatnym ugięciu, tak samo jak łokcie. Trzymaj je blisko tułowia, dłonie odchyl na boki, cofnij barki, także żeby nie brały udziału podczas ćwiczeń. Warto zadbać również o to w jaki sposób skakać, tutaj nie ważne jest tempo, zwiększysz je z czasem, pamiętaj by skakać na niewielką wysokość. Co ważne nie skacz na całych stopach, spowoduje to tylko ból i zniechęcenie do ćwiczeń, skacz na palcach, delikatnie

Wróć do „Trening siłowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość