Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

... wszystko na temat treningu siłowego
fanka14
Posty: 68
Rejestracja: ndz maja 06, 2012 5:05 pm

Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: fanka14 » ndz kwie 13, 2014 12:32 pm

Wpadłam na pomysł żeby zapisać się na siłownie. Muszę popracować troszkę nad moim wiotkim ciałem. Może nie marzy mi się muskularna sylwetka, ale raczej ładnie zarysowane mięśnie.
Nie wiem jednak od czego zacząć? Nigdy nie ćwiczyłam z ciężarkami. Doradźcie coś - plis

Klara21
Posty: 1
Rejestracja: ndz sie 17, 2014 9:48 pm

Re: Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: Klara21 » ndz sie 17, 2014 9:49 pm

Na pewno nie zaczynaj agresywnie, powoli acz konsekwentnie. W sieci jest dużo poradników od czego zacząć, trzeba znaleźć coś dla siebie :) a najlepiej jakby zatrudniła prywatnego trenera, podwójna korzyść ;)

Fresher
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 25, 2014 12:43 pm

Re: Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: Fresher » śr wrz 17, 2014 2:07 pm

Rekomenduję skorzystanie na samym początku z konsultacji trenera personalnego - dzięki temu będziesz miała gwarancje, że trening będzie bezpieczny i co ważne - efektywny . Szybciej zobaczysz efekty, niż gdybyś robiła to na własną rękę.

Zofija
Posty: 46
Rejestracja: śr paź 15, 2014 9:51 am

Re: Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: Zofija » pn paź 27, 2014 12:32 pm

A ja proponuję zamiast na siłownię, wybrać się na cross fit :) Szybkie efekty!

fanka14
Posty: 68
Rejestracja: ndz maja 06, 2012 5:05 pm

Re: Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: fanka14 » czw paź 30, 2014 8:15 pm

hmm a co to jest?

Izka
Site Admin
Posty: 112
Rejestracja: pn lut 27, 2012 12:57 pm

Re: Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: Izka » czw paź 30, 2014 8:20 pm

CrossFit – program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście dziesięciu najważniejszych zdolności siłowych uznanych przez specjalistów. Podczas ćwiczeń rozwija się siłę i masę mięśni, aby wzmocnić siłę ruchu mięśni w życiu realnym.

Wykonanie ćwiczeń crossfit następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. W crossfit ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność. Wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję.

źródło: WIKIPEDIA

A jak, to jest w praktyce to nie wiem :-)
- Nie chce pani znać stanu swego zdrowia?
- Wiem, jaki jest - odparła Weronika.
- Mój stan to nie to, co widzicie w moim ciele, ale to, co dzieje się w mojej duszy.

Paulo Coelho - Zapraszam na moją stronę http://www.skuteczneodzywianie.pl/

diabelek77
Posty: 1
Rejestracja: sob gru 06, 2014 10:21 pm

Re: Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: diabelek77 » sob gru 06, 2014 10:28 pm

ostatnio miałam małe kłopoty ze zdrowiem co w rezultacie skończyło się na szpitalu, potem rehabilitacji. Teraz jeszcze jest u mnie stosowana presoterapia . Jestem ciekawa czy jednocześnie mogę korzystać z siłowni?

Izka
Site Admin
Posty: 112
Rejestracja: pn lut 27, 2012 12:57 pm

Re: Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: Izka » czw gru 25, 2014 8:05 pm

myślę, że najbezpieczniej w tej kwestii będzie poradzić się lekarza prowadzącego.
- Nie chce pani znać stanu swego zdrowia?
- Wiem, jaki jest - odparła Weronika.
- Mój stan to nie to, co widzicie w moim ciele, ale to, co dzieje się w mojej duszy.

Paulo Coelho - Zapraszam na moją stronę http://www.skuteczneodzywianie.pl/

Fresher
Posty: 6
Rejestracja: pt lip 25, 2014 12:43 pm

Re: Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: Fresher » pt kwie 17, 2015 1:27 pm

Crossfit jest super, ale odradzam osobom, które w ogóle nie mają kondycji, bo jest to dość wysiłkowy trening. Daje efekty i satysfakcję, ale osoby nieprzygotowane mogą się po prostu zrazić:) Polecam wybrać się po prostu na siłownię, pochodzić przez jakiś czas i gdy poczujemy, że jest lepiej to wtedy możemy kombinować z crossfitami i bardziej zaawansowanymi treningami.

michuś
Posty: 1
Rejestracja: śr wrz 02, 2015 7:23 pm
Lokalizacja: Piła

Re: Kobieta na siłowni - pierwsze kroki

Postautor: michuś » śr wrz 02, 2015 7:28 pm

Mi trener rozpisał ćwiczenia dostosowane do moich możliwości i stanu zdrowia (mam problemy z kręgosłupem). Nie ma co brać planu treningu od innych osób. Radzę skonsultować się z trenerem :)


Wróć do „Trening siłowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość